21 pomysłów na promocję zespołu – I

Przedstawiamy pierwszy artykuł z cyklu 21 pomysłów na promocję zespołu:

1. Wykup domenę zawierającą nazwę zespołu (www.NazwaZepołu.pl).
2. Jeżeli nie możesz wykupić domeny zawierającej nazwę zepsołu, postaraj się aby była ona krótka i łątwa do zapamiętania.
3. Zamieszczaj adres strony internetowej Twojego zespołu na wszystkim (płyty CD, okładki płyt, wiedeoklipy, plakaty, ulotki, wizytowki, informacje prasowe) – dwa razy upewnij się, że nie popełniłeś błędu!
4. Nie lekceważ optymalizacji strony – to nie jest trudne! Stwórz bazę słów kluczowych Twojej strony/zespołu oraz jej trafny opis.
5. Linkuj do zaprzyjaźnionych zespołów (reprezentujących ten sam lub podobny gatunek muzyczny).
6. Wymieniaj się linkami.
7. Napisz ciekawy artykul i zamieść go w Wikipedii. Postaraj się zamieścić stronę Twojego zespołu w przypisach.
8. Stwórz bazę mediów i prześlij im informacje prasową na temat Twojego zespołu.
9. Zawsze nagrywaj własne koncerty i zamieszczaj je na Youtubie.
10. Zamieszczaj zdjęcia z prób, koncertów, imprez na stronie internetowej. Nie zapomnij stworzyć galerii w serwisie FlickR.
11. Zaprojektuj ulotki zespołu. Pamiętaj – prostota jest wskazana, więc zadbaj o przejrzystość i niewielka ilość tekstu.
12. Umieść nazwę zespołu na T-shirtcie i noś go codziennie.
13. Dopisz swój zespół do stron internetowych oferujących prowadzenie profilu muzycznego Twojego zespołu (np. RockMyBand.pl, Myspace, itp).
14. Bądź aktywny na serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter).
15. Stwórz blog i zamieszczaj na nim relacje, artykuły na temat aktywności zespołu.
16. Nie zapomnij o regularnym aktualizowaniu profili i dorzucaniu wartościowych treści.
17. Postaraj się wkomponować treść piosenek Twojego zespołu w zawartość strony internetowej, ulotki, etc.
18. Nagraj kontrowersyjną piosenkę.
19. Nagraj promocyjną płytę CD i rozdawaj jej kopie za darmo.
20. Rozpocznij konkurs i zaooferuj jakiś drobiazg jako nagrodę (T-shirt, piwo, tani pendrive).
21. Zrób sobie szałową fryzurę.

cokolwiek
X
Możesz się zalogować używając nazwy użytkownika lub adresu e-mail.
Pamiętaj ,że wielkość liter ma znaczenie.
Loading